FANO.LT Prekių grąžinimo ir garantijų politika
1. Bendrosios nuostatos
FANO.LT siekia užtikrinti aukščiausią klientų pasitenkinimą mūsų prekėmis ir paslaugomis. Tačiau suprantame, kad kartais gali kilti poreikis grąžinti prekę. Šiame dokumente pateikiame išsamią informaciją apie mūsų prekių grąžinimo ir garantijų politiką.
2. Prekių grąžinimo sąlygos
2.1 Grąžinimo terminas
- Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos.
- Šis terminas netaikomas prekėms, kurios dėl savo pobūdžio negali būti grąžinamos (pvz., higienos prekės, individualizuotos prekės, apatiniams ir pan.).
2.2 Prekės būklė
- Grąžinama prekė turi būti nepažeista, nenaudota ir originalioje pakuotėje.
- Prekė turi būti su visais priedais, dokumentais ir dovanomis, jei tokių buvo.
- Prekė neturi turėti jokių naudojimo ar dėvėjimo požymių.
2.3 Grąžinimo procesas
- Prieš grąžindami prekę, būtinai susisiekite su mumis el. paštu info@fano.lt arba telefonu +37068389946.
- Mes suteiksime jums išsamias instrukcijas ir grąžinimo adresą.
- Prekės, atsiųstos be išankstinio susitarimo, nebus priimamos.
2.4 Grąžinimo išlaidos
- Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas, nebent prekė buvo pristatyta su defektais ar ne ta, kurią užsakėte.
- Grąžinimo išlaidos nėra įskaičiuotos į prekės kainą ir nėra kompensuojamos.
2.5 Pinigų grąžinimas
- Pinigai už grąžintą prekę bus pervesti į jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 darbo dienų nuo prekės gavimo ir patikrinimo.
- Grąžinama suma bus lygi prekės kainai, išskyrus pristatymo išlaidas.
3. Garantijos
3.1 Garantijos terminas
- Visos mūsų parduodamos prekės turi gamintojo nustatytą garantiją.
- Garantijos terminas priklauso nuo prekės tipo ir gamintojo. Konkrečios prekės garantijos terminas nurodytas prekės aprašyme.
3.2 Garantijos sąlygos
- Garantija galioja tik gamybos defektams.
- Garantija negalioja, jei prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį, pažeista dėl netinkamo naudojimo ar priežiūros.
- Garantija netaikoma natūraliam nusidėvėjimui ar vartojimo medžiagoms.
3.3 Garantinio aptarnavimo procesas
- Pastebėję defektą, nedelsdami susisiekite su mumis el. paštu info@fano.lt arba telefonu +37068389946.
- Aprašykite problemą kuo išsamiau ir, jei įmanoma, atsiųskite nuotraukas.
- Mes susisieksime su gamintoju ar tiekėju ir informuosime jus apie tolesnius veiksmus.
4. Svarbu žinoti
- Prieš grąžindami ar siųsdami garantiniam remontui, visada iš anksto susisiekite su mumis.
- Prekės, atsiųstos be išankstinio susitarimo, nebus priimamos.
- Saugokite prekės pakuotę ir visus dokumentus, nes jų gali prireikti grąžinimo ar garantinio aptarnavimo atveju.
- Jei turite klausimų dėl grąžinimo ar garantijos, visada galite kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo komandą.
Ši prekių grąžinimo ir garantijų politika skirta užtikrinti skaidrų ir efektyvų procesą tiek klientams, tiek FANO.LT. Dėkojame už jūsų supratimą ir bendradarbiavimą.